Ombudsman skupiny ČSOB

Ombudsman skupiny ČSOB

Ochránce vašich práv ve skupině ČSOB

  • Prověří, zda vyřízení vaší reklamace proběhlo správně
  • Vaše podání posoudí nezávisle a s osobním přístupem
  • Řeší vaše podněty za celou skupinu ČSOB

Vždy nejdříve podejte reklamaci

Pokud s našimi službami nejste spokojeni nebo jsme někde udělali chybu, dejte nám vědět co nejdříve. Reklamaci podejte vždy přímo u společnosti, ke které máte výhrady. Ombudsman může posoudit odvolání proti výsledku reklamace.

Když nejste s výsledkem reklamace spokojeni

Tým ombudsmana skupiny ČSOB prověří, jestli vaše reklamace nebo stížnost, byla správně řešena.

Benefit 1
Popište situaci a výsledek reklamace ombudsmanovi
Benefit 2
Ten vaše podání nezávisle prověří a navrhne řešení problému
Benefit 3
Váš podnět může sloužit i jako zpětná vazba pro vylepšení našich služeb

Kontakty na ombudsmana

Ombudsmanem skupiny ČSOB je Martin Kovář