Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Nové internetové bankovnictví ČSOB si vyzkoušelo již přes 650 tisíc klientů. Láká na moderní vzhled a nové funkce

    25.10.2017

    Internetové bankovnictví ČSOB se koncem září dočkalo rozsáhlých změn jak ve své vnější podobě, tak v samotné funkčnosti. Uživatele potěší snadnější navigace či inovativní služba na správu osobních financí. Přehled mají nově nejenom o základních produktech banky, ale i o pojištěních, hypotékách, investicích a stavebním spoření. Novinku si od konce září stačilo vyzkoušet již více než 650 tisíc klientů.

    „Moderní vzhled a snadnější navigace patří mezi největší benefity, kterými naše klienty jistě potěšíme. Pro maximální komfort je navíc možné na jednom místě nalézt více produktů z celé skupiny ČSOB, klient tedy okamžitě zjistí údaje o svém sjednaném pojištění u ČSOB Pojišťovny či o hypotéce a kliknutím do Hypoteční zóny získá další servis,“ vysvětluje novinky Jan Vimr, výkonný manažer útvaru Řízení digitálních kanálů. Kromě toho nabídne možnost sbírat body za platby u vybraných partnerů a jiné benefity věrnostního programu Svět odměn, jenž byl doposud dostupný pouze pro klienty Poštovní spořitelny. Ty zase potěší zejména sjednocení všech služeb do jednoho prostředí internetbankingu.

    Osobní finance pod kontrolou

    Převratnou novinkou je pak služba Rozpočty a výdaje, díky níž mohou klienti zcela jednoduše spravovat své osobní finance. Dozví se, za co nejvíce utrácí či jak a kde mohou ušetřit. Aplikace k tomu rovněž nabízí porovnání vlastních výdajů s těmi průměrnými – klient se tak dozví, jak utrácí jeho vrstevníci či obyvatelé daného města.

    Pro klienty privátního bankovnictví, klienty s certifikátem, disponenty právnických osob, živnostníky či malé firmy obsluhované firemními pobočkami banka připravuje upravené internetové bankovnictví ČSOB CEB.

    Náhled úvodní strany nového internetového bankovnictví