Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Skupina ČSOB hledá agenturu pro oblast PR

    24.10.2017

    Československá obchodní banka, a.s. vyhlašuje řízení na určení dodavatele pro oblast Public relations. Vítězná agentura bude zajišťovat PR služby nejen pro banku, ale také pro jednotlivé značky a dceřiné společnosti, jako např. Poštovní spořitelnu, ČSOB Pojišťovnu, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, Hypoteční banku a Patrii.

    V rámci integrace marketingových činností skupiny ČSOB vnímáme jako klíčové propojení i oblasti PR s cílem smysluplného využití společných témat. I nadále budeme hledat inovativní způsoby komunikace ke všem cílovým skupinám.“ sdělila Kateřina Krásová, ředitelka útvaru Komunikace a společenská odpovědnost ČSOB.

    Skupina ČSOB chce novou agenturu využít zejména pro korporátní a produktovou komunikaci, sociální média a také pro komunikaci v rámci CSR projektů. Vítěz bude znám začátkem prosince, spolupráce bude zahájena od ledna 2018.