Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    ČSOB nabízí řešení EET pro e-shopy. Rozšíří platební bránu

    30.01.2017

    ČSOB přináší jako první banka řešení elektronické evidence tržeb pro e-shopy. V první polovině února budou mít první online obchody možnost vyzkoušet novou službu, která rozšiřuje platební bránu o připojení k EET. Povinně připojené k elektronické evidenci tržeb mají být maloobchody a velkoobchody včetně většiny e-shopů už od března letošního roku.

    Březnová vlna připojování k EET postihne na 250 tisíc podnikatelů. Připojení k evidenci musejí řešit také online obchody. ČSOB jim vyšla vstříc a pracuje na rozšíření stávajícího řešení pro platební terminály tak, aby zároveň existovala možnost evidovat online transakce přes ČSOB platební bránu přímo na server Finanční správy. „Jde nám samozřejmě o to, aby obchodníci, kteří jsou klienty ČSOB, už od 1. března splňovali zákonnou povinnost o evidenci tržeb. Implementace nového rozhraní bude k dispozici nejpozději začátkem února 2017,“ říká Radek Horák, manažer útvaru Akceptace platebních karet ČSOB.

    Stávající i noví klienti si tak podle Horáka budou moct EET rozhraní platební brány s předstihem pohodlně nastavit a otestovat komunikaci e-shopu s platební bránou. „Obchodníci, kteří si instalují nové EET rozhraní platební brány do e-shopu, budou mít v průběhu implementace plnou podporu specializovaného týmu,“ dodává Horák. Řešení platební brány ČSOB je velmi univerzální. Nová funkce EET na platební bráně e-shopů nabízí nejen hlášení tržby ke každé zvolené transakci kartou, ale i možnost řešení všech situací, které mohou při zpracování transakce nastat.

    „Intenzivně pracujeme i na dalších detailech a možnostech pro co nejsnadnější provoz EET. V současnosti došlo také k úpravám EET aplikace v platebním terminálu a dnes již dokáže zaznamenat či naopak vyjmout spropitné z evidence, při uzávěrce je zase schopna detailně informovat o provedených a evidovaných tržbách a také dokáže vyhodnotit, zda došlo k řádné evidenci,“ konstatuje Radek Horák.

    Pro maloobchod a velkoobchod banka připravuje EET platební terminál k propojení s pokladním systémem i podporu transakcí typu CashBack. „Naše řešení tak nabízí celou škálu funkcí, profesionální podporu i inovace na základě zpětné vazby od klientů, a to vše za jedny z nejnižších cen na trhu,“ uzavírá Radek Horák.