Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Obsluha klientů na pobočkách ČSOB se mění. Nově lze vše vyřídit bezpapírově

    30.08.2016

    Klienti ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny mohou na všech pobočkách a finančních centrech většinu bankovních dokumentů podepisovat prostřednictvím biometrického podpisu. Pobočky tak přechází na bezpapírovou obsluhu, což je ekologické a nebude proto nutné tisknout několik miliónů papírů za rok. Na každé pobočce jsou k dispozici tablety na biometrické podpisy. ČSOB také klientům na všech svých pobočkách poskytuje wi-fi připojení zdarma. Banka tak reaguje na zvýšený zájem klientů o využití moderních technologií i aktuální trend digitalizace papírové dokumentace.

    „Biometrické metody podpisu mají velký potenciál a klientům přináší větší pohodlí, a proto jsme se rozhodli rozšířit tuto službu během letošního roku na všechny naše pobočky. Podle našich průzkumů bylo s tzv. paperless řešením od začátku jeho využívání spokojeno 93 % našich klientů a tento způsob podpisu smlouvy volí stále více z nich. Digitalizace papírové dokumentace významně zrychluje a usnadňuje práci našich zaměstnanců na pobočkách, snižuje výdaje a klientům přináší příjemný zážitek s využitím moderních technologií. Další nespornou výhodou je také větší ohleduplnost k životnímu prostředí,“ uvádí Martin Vašek, ředitel útvaru Produkty a integrace ČSOB.

    ČSOB se tzv. paperless řešení věnuje dlouhodobě. S testováním biometrických podpisů začala značka Era na vybraných finančních centrech v únoru 2015. Klienti si tak mohli otevřít účet a s ním související produkty bez jediného papíru. Biometrické podpisy se v praxi osvědčily, klienti novou službu uvítali a její využití stále stoupalo, a proto všechna finanční centra začala fungovat bezpapírově již o několik měsíců později. Klienti ČSOB pak mohli vyzkoušet jednoduchost biometrického podpisu na pobočkách v testovacím provozu od října 2015. Nyní je celá pobočková síť ČSOB nastavena na bezpapírovou obsluhu.

    Ze zákona musí banka archivovat všechny dokumenty, což znamená celkem 2 580 tun papíru, které celkem zabírají plochu 4 270 m3. Digitalizací se zachrání přibližně 4 000 stromů, které by jinak padly na výrobu těchto papírů. Díky biometrii se tak banka bude chovat ještě více ekologicky a zodpovědněji.

    Celý proces použití biometrického podpisu dokumentů přitom funguje velmi jednoduše – klientský pracovník připraví potřebné dokumenty u sebe na počítači a klient si je v klidu přečte na tabletu, kde pak smlouvu rovnou podepíše speciální tužkou. Biometrický podpis je zašifrován a automaticky se stává nedílnou součástí dokumentu. Pro klienta je to velice praktické, všechny dokumenty podepsané biometricky má jednoduše přístupné přes elektronické bankovnictví.

    Kromě technologií banka investuje také do svých zaměstnanců i do prostředí. „Naším cílem je nabídnout na pobočkách klientům poradenství na vysoké úrovni, kvalitní produkty a inovativní služby. Proto teď spouštíme na všech našich pobočkách wi-fi pro klienty zdarma. Ti si pak budou moci snadno stáhnout naše aplikace do mobilu a pracovník pobočky jim může rovnou ukázat, jak je naplno využívat,“ říká Petr Hutla, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.

    V tomto roce ČSOB otevřela celkem 18 zrekonstruovaných poboček v novém designu, a to např. ve Dvoře Králové, Uničově či Třeboni. Jedna z posledních, která aktuálně prochází rekonstrukcí, je pobočka na Černém Mostě v Praze. Do konce roku ČSOB plánuje renovovat minimálně další desítku svých obchodních míst po celé České republice. V souvislosti se spuštěním služby ČSOB Premium bude na zhruba polovině poboček klientům k dispozici Premium bankéř. Na těchto místech je součástí přestavby také vybudování Premium zóny.

    Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s.