Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Specialisté

    Práce v bance není pouze o obchodu. Svůj prostor zde může najít člověk z různých odvětví a s různými zkušenostmi. Specialisté představují nejširší portfolio pozic, které se mohou oborově i náplní práce velmi lišit. Jinými slovy mezi specialisty řadíme například data analytiky, marketéry, účetní, personalisty, právníky, úvěrové pracovníky a mohli bychom takto pokračovat opravdu dlouho. Pod slovem specialista si obecně můžeme představit člověka zkušeného v daném oboru a s několika lety praxe. A samozřejmě existují u nás i juniorní pozice, na kterých se dá začít i s mnohem menší praxí.

    Začněte psát svůj příběh právě teď

    Volné pozice