Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Klientské centrum

    Práce v Klientském centru ČSOB přináší zcela nové možnosti komunikace s klienty a řešení jejich finančních potřeb. Většina klientů se dnes potýká s nedostatkem času, to jim často ztěžuje možnost dostavit se na pobočku banky. S využitím technologických novinek dáváme klientům čas a komfort vzdáleného bankovního poradenství. Vedle tradičních kanálů, jako jsou hlas, e-mail či SMS, komunikuje call centrum s klienty také přes online chat, WhatsApp, video nebo Skype, dále přes sociální sítě Facebook a Twitter. Nově jsou klientům k dispozici týmy vzdálených osobních ČSOB PREMIUM bankéřů nebo investičních specialistů, zajišťujeme i kompletní podporu elektronického bankovnictví a platebních karet.

    Začněte psát svůj příběh právě teď

    Volné pozice