Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    IT

    V ČSOB funguje velmi silné IT oddělení. Věděli jste, že máme IT, kde pracuje skoro 770 interních zaměstnanců? Zde vyvíjíme a udržujeme informační systémy a aplikace nutné k tomu, aby banka fungovala nejen uvnitř, ale i navenek směrem k zákazníkům. Držíme krok s dobou. Jako jedni z prvních jsme vyvinuli Smartbanking pro chytré telefony, který klienti ČSOB a Poštovní spořitelny využívají už šest let.

    Jako první banka jsme přišli s mobilní peněženkou NaNákupy, která umožňuje za nákup zaplatit mobilem pomocí technologie NFC.

    Chcete se stát součástí velkých zajímavých projektů ve firmě se stabilním zázemím? Chcete mít přístup k unikátním moderním technologiím? Nabízíme prostor jak pro zkušené odborníky, tak pro ty, kteří chtějí zkušenosti teprve získat.

    Začněte psát svůj příběh právě teď

    Volné pozice