Přejít k obsahu

Rychlá pomoc

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Helpdesk

Nemůžete najít platební kartu? Zapomněli jste se odhlásit z internetového bankovnictví na cizím počítači? Odešla z vašeho účtu neznámá platba? Na Helpdesku Platebních karet a Elektronického bankovnictví vám pomůžeme ochránit vaše finance.

Platební karty a elektronické bankovnictví
Klienti ČSOB: +420 495 800 111, helpdeskeb@csob.cz
Klienti Ery: +420 495 800 121, helpdeskeb@erasvet.cz

Předplacené platební karty
Klienti ČSOB a jejích partnerů: +420 495 800 688

Používaná telefonní čísla
Pokud najdete na svém telefonu zmeškaný hovor z nějakého z následujících čísel, pokoušeli jsme se vás jménem ČSOB nebo Ery kontaktovat:
+420 495 800 117, +420 603 676 117, +420 776 992 117, +420 495 800 118, +420 603 676 118, +420 776 992 118, +420 495 800 128, +420 603 676 128, +420 776 992 128.