Můžete se na nás spolehnout

Uvědomujeme si, jak je toto období náročné. Proto jsme pro vás níže připravili důležité informace týkající se splátek u půjček či hypoték a fungování našich poboček. Řadu věcí u nás navíc vyřešíte z domova přes internet nebo aplikaci ČSOB Smart, abyste mohli zůstat v bezpečí.

Pobočky

Dostupnost poboček

Snažíme se pro vás udržet maximum poboček v provozu. Všechny pobočky najdete na naší přehledné mapě, kde si také pod tlačítkem „Pobočka ČSOB >” můžete vyfiltrovat aktuálně otevřené pobočky.

TIP: Pokud se nemůžete dostavit na pobočku, nevadí. U nás většinu věcí vyřídíte přes internet nebo přes telefon. Hotovost si můžete vybírat z našich bankomatů místo fyzických výběrů na pobočkách nebo poštách.

 

Nejčastěji kladené dotazy ohledně poboček

Když musím jít na pobočku, jak se dozvím, že je otevřená?

Snažíme se pro vás udržet maximum poboček v provozu. Všechny pobočky najdete na naší přehledné mapě, kde si také pod tlačítkem „Pobočka ČSOB >” můžete vyfiltrovat aktuálně otevřené pobočky.

TIP: Když nemusíte, na pobočku nechoďte. U nás většinu věcípřes internet nebo přes telefon.

Musím při návštěvě pobočky dodržovat nějaké bezpečnostní zásady?

Prosíme, vždy mějte zakrytá ústa a nos. Nejlépe rouškou nebo alespoň šálou. Bez zakrytého obličeje vás bohužel nemůžeme obsloužit. Ochráníte částečně sebe a hlavně ochráníte okolí, aby se viry nešířily vydechovanými kapénkami. Také prosím udržujte ideálně dvoumetrové rozestupy, případně počkejte před pobočkou. Děkujeme.

Jsou pobočky dezinfikované?

Na pobočkách provádíme mnohem důkladnější a častější úklid dezinfekčními prostředky. Zavedli jsme kvůli tomu i hodinovou polední pauzu. Zaměstnanci používají ochranné pomůcky v dostupné míře. Poprosíme vás také o ohleduplnost při jednání s našimi pracovníky. Vždy prosím navštěvujte naše pobočky se zakrytým obličejem.

Řadu věcí s námi však vyřídíte i online, bez nutnosti návštěvy pobočky.

Zobrazit více dotazů

Půjčky a hypotéky

Mám problémy se splácením úvěrů

Dostali jste se kvůli epidemii koronaviru do problémů se splácením? Pomůžeme vám situaci řešit. Podívejte se, jaké máte možnosti.

 

Nejčastěji kladené dotazy ohledně problémů se splácením spotřebitelských úvěrů

Nejsem schopen splácet půjčku, co mám dělat?

Při potížích se splácením je nejdůležitější řešit situaci ihned. Zavolejte na +420 495 800 134 nebo se přijďte poradit na kteroukoli naši pobočku, společně najdeme řešení.

Máte-li sjednané pojištění úvěru, ověřte si možnost jeho uplatnění. Při nepříznivé životní situaci, jako je ztráta zaměstnání či dlouhodobá pracovní neschopnost, bude pojišťovna hradit splátky za vás, pokud se pojištění na vaši situaci vztahuje.

V případě, že jste se dostali do finančních problémů u více věřitelů a situace je vážná, můžete se obrátit například na nezávislou Poradnu při finanční tísni na bezplatné lince +420 800 722 722, Skypu (Poradna při finanční tísni) nebo na e-mailu poradna@financnitisen.cz.

Nejsem schopen splácet Autopůjčku, co mám dělat?

Při potížích se splácením je nejdůležitější situaci řešit ihned. Kontaktujte přímo ČSOB Leasing na telefonním čísle +420 230 029 111, případně využijte email info@csobleasing.cz.

V případě, že jste se dostali do finančních problémů u více věřitelů a situace je vážná, můžete se obrátit například na nezávislou Poradnu při finanční tísni na bezplatné lince +420 800 722 722, Skypu (Poradna při finanční tísni) nebo na e-mailu poradna@financnitisen.cz.

V letošním roce jsem využil bankovního/zákonného odkladu. Moje problémy se splácením ale trvají, jak mám postupovat?

Využijte možnosti krátkodobého odkladu splácení, které umožňuje vaše úvěrová smlouva díky tzv. Flexi balíčku. V případě, že tuto službu nemůžete z nějakého důvodu využít, máte možnost požádat o restrukturalizaci úvěru.

Zobrazit více dotazů

 

Nejčastěji kladené dotazy ohledně problémů se splácením hypotéky

Máte-li dotazy k tomu, jak řešit potíže se splácením vaší hypotéky, tak více informací naleznete na webu Hypoteční banky.

Vzdálená podpora

Jsme vám neustále k dispozici

Naše infolinka je v tuto chvíli velice vytížená. Volejte tedy prosím v případech, kdy jste na této stránce nenašli odpověď.

Klientské centrum: 800 300 300

Kontaktní informace

Máme otevřeno online

U nás většinu věcí vyřídíte přes internet nebo přes telefon.

Otevřeno online