Jindra a Jindra kupují auto. Komunikační koncept ČSOB začíná používat také ČSOB Leasing

06.11.2019

S úspěšným komunikačním konceptem manželského páru Jindry a Jindry odstartovala ČSOB v roce 2018. Od té doby uvedli hlavní představitelé herci Marie Doleželová a Marek Taclík hned několik kampaní k různým službám a produktům ČSOB. Naposledy objevovali možnosti pravidelného investování a technologické novinky prostřednictvím aplikace Smartbanking. Nyní se zaměřují i na produkty ČSOB Leasing.

„Naším jasným cílem je komunikovat jednotně za celou skupinu ČSOB. Proto nás těší, že se náš komunikační koncept s Jindrou a Jindrou osvědčil a spolu s bankou a ČSOB Pojišťovnou ho nově začíná používat také naše dceřiná společnost ČSOB Leasing. Tento krok ještě více podpoří vizibilitu značky a našim klientům jednoduchou formou představí celou škálu produktů a služeb,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace ČSOB.

Jindra a Jindra se v nové komunikační kampani zaměřují na podporu produktu Autopůjčka, který nyní nabízí klientům při sjednání palivovou kartu v hodnotě 2000 korun, pojištění vozu, ověření původu vozidla i možnost flexibilního splácení dle životní situace každého klienta. Vzít si ji mohou fyzické osoby i podnikatelé.

Kampaň probíhá celý listopad prostřednictvím plakátů a POS materiálů v pobočkách ČSOB.

 

Patrik Madle

Patrik Madle

tiskový mluvčí ČSOB

Telefon +420 602 530 639