Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Provozní doba a platby v závěru roku

    30.11.2018

    Pokud budete potřebovat ke konci roku poslat platby a chcete mít jistotu, že do jiné banky v ČR (třeba stavební spořitelny) dojdou ještě letos, zadejte je:

    • v pobočce nejpozději 31. prosince do 11:00 (otevřeny budou stejně jako každý rok i mezi svátky),

    • elektronicky nejpozději 31. prosince do 12:00.

    Platby v rámci ČSOB můžete elektronicky zadávat ještě 31. prosince až do 20:00.

    pdfInformace pro klienty o platebním styku v závěru roku 2018 (fyzické osoby, podnikatelé a firmy)

    pdfInformace pro klienty o platebním styku v závěru roku 2018 (korporace a instituce)