Přejít k obsahu

Vyzkoušejte náš ČSOB Smart a mějte své finance jednoduše pod palcem i v mobilu

    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Chystáme vklady v hřivnách a skončil “příspěvek do začátku”

    09.05.2022

    Vycházíme vstříc mnoha žádostem a plánujeme od 17. května umožnit vklady v hřivnách. Každý klient s ukrajinským občanstvím bude moci na svůj korunový účet v ČSOB vložit až 10 000 hřiven týdně.

    Zároveň jsme ukončili poskytování finanční pomoci 2 500 Kč, která tak již není součástí balíčku pro příchozí z Ukrajiny “Pro jednodušší začátek”. Během více než dvou měsíců jsme pomohli téměř 100 tisícům ukrajinským občanům a celkem jsme vyplatili víc než 240 milionů korun. Další výhody (např. vedení účtu v CZK, EUR a USD zdarma, zvýhodněné výběry ukrajinskými kartami z našich bankomatů) jsou i nadále poskytovány.