Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Digitální novinky, které si nesmíte nechat ujít

    21.10.2019
    1. Spořicí účet a termínovaný vklad si sjednáte online

      Vaše pohodlí je pro nás to nejdůležitější. Proto si nově sjednáte termínovaný vklad a spořicí účet online přímo v internetovém bankovnictví (sekce E-shop / Spoření). Během chvilky tak můžete začít efektivně spořit.

    2. Naše půjčky si sjednáte komplet i ve Smartbankingu

      O tom, že si u nás můžete půjčit 100% online, jsme vám dávali vědět nedávno. A abyste měli vše po ruce ještě lépe, stačí už jen vytáhnout telefon a otevřít novou verzi 3.5 Smartbankingu. Stejně jako v internetovém bankovnictví si totiž půjčku vyřídíte celou i přímo z aplikace.

    3. Schůzky na pobočce si sjednáte pohodlněji

      Někdy je lepší věci probrat osobně, a proto si v internetovém bankovnictví můžete daleko přesněji zvolit, co přesně potřebujete probrat, v jaké pobočce, kdy a s kterým pracovníkem.

    4. Klikněte a my vám do pár minut zavoláme

      Potřebujete se na něco zeptat, ale nechcete ztrácet čas hledáním kontaktů a vytáčením čísla? Na úvodní stránce Smartbankingu a internetového bankovnictví najdete nově tlačítko „Zavolejte mi“. Ozveme se vám do několika minut, a nebudete se muset ani ověřovat.

    5. U hromadných plateb nyní půjde odstranit každou zvlášť

      Když jste dříve vyplňovali hromadnou platbu, mohlo se stát, že jste třeba u některé z nich překročili denní či týdenní limit. Celý formulář tak bylo potřeba vyplňovat znovu. Nyní můžete platby upravit či odstranit jednotlivě.

    6. Při převodu mezi vlastními účty můžete využít připravený seznam

      Pokud si chcete převést peníze mezi účty, které u nás máte, hned vedle příjemce nově najdete položku „Moje účty“. Jednoduše a rychle si tak můžete zvolit, na který účet chcete peníze poslat.