Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Naši klienti bez problémů zaplatí i po 14. září

    12.09.2019

    V médiích se v posledních dnech objevila řada článků o placení kartou u obchodníků či přes internet v souvislosti se změnami, které nastanou od 14. září kvůli novým pravidlům pro ověřování karetních plateb.

    Potvrzujeme, že naši klienti i nadále kartami bez problémů zaplatí stejně jako dosud. Když terminál odmítne bezkontaktní platbu, stačí vložit kartu a zadat PIN.

    Při platbách kartou na internetu ponecháváme současnou metodu ověřování SMS kódem. Zároveň pracujeme na ověřování internetových karetních plateb pomocí aplikace ČSOB Smart klíč, kterou již využíváme pro Internetové bankovnictví.