Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Více než 50 milionů korun! Tolik jsme loni věnovali na společensky odpovědné aktivity

    01.07.2019

    V loňském roce jsme v oblasti společenské odpovědnosti podpořili například výuku finančního vzdělávání, odstartovali akcelerátor pro start-upy nebo pokračovali v podpoře projektů v regionech. Své služby dále přizpůsobujeme, aby byly snadno dostupné hendikepovaným lidem a seniorům. Nezapomínáme ani na ekologickou šetrnost a udržitelná řešení. Na filantropii a společensky odpovědné aktivity jsme v roce 2018 věnovali více než 50 milionů korun. Detailní přehled uvádíme ve Výroční zprávě o společenské odpovědnosti skupiny ČSOB, kde sdílíme i informace a zajímavosti z dceřiných společností.