Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Klientská zóna ČSOB Pojišťovny je zpřístupněná všem klientům ČSOB a Poštovní spořitelny

    18.03.2019

    Klienti, kteří používají internetové bankovnictví nebo Smartbanking ČSOB nyní mohou jedním kliknutím získat přehled i o všech svých pojistných smlouvách, které mají u ČSOB Pojišťovny prostřednictvím její Klientské zóny. Díky technologii Single-sign-on (SSO) pro přístup do Klientské zóny ČSOB Pojišťovny stačí přihlašovací údaje do klientova bankovnictví. Nemusí si tedy pamatovat další přihlašovací údaje navíc.

    Celé to funguje jednoduše. Při prvním přechodu z Internetbankingu nebo Smartbankingu do Klientské zóny údaje o klientovi spárujeme a na pozadí vyhledáme v systému pojišťovny jeho pojistné smlouvy. Po doplnění několika málo údajů při první návštěvě přejde klient do Klientské zóny a veškeré údaje jsou spárované. Pro každou další návštěvu Klientské zóny pak už stačí jen kliknout na odkaz v bankovnictví.

    Design Klientské zóny je přizpůsoben designu internetového bankovnictví, aby se klient ihned zorientoval a našel v zóně pojišťovny vše, co potřebuje. Propojením účtů mezi bankovnictvím a Klientskou zónou zjednodušujeme život našim klientům. Jen u toho ale zůstat nechceme. Naším cílem je Klientskou zónu rozšiřovat a poskytovat klientům maximální komfort při správě svých pojistných smluv a nabízet jim užitečné funkce, např. nahlášení škody on-line včetně přehledu, jak probíhá likvidace pojistné události.