Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Začátkem dubna ukončujeme směnárenské služby na pobočkách

    25.02.2019

    Od pondělí 1. dubna 2019 již v našich pobočkách nebudeme poskytovat směnárenské služby. Cizí měnu u nás tedy prodáte či nakoupíte naposledy v pátek 29. 3. 2019. Pro směnu však nadále budete moci využít konverzní vklady, výběry z běžných účtů a bezhotovostní převody.

    V případě dotazů kontaktujte naši infolinku 800 300 300 nebo se zastavte v kterékoli pobočce.

    Děkujeme za pochopení.