Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Informace ke spuštění služeb Apple Pay a Google Pay

    19.02.2019

    V rámci připravovaného spuštění služeb Apple Pay v Česku se i naše banka připravuje na uvedení této a dalších služeb našim klientům.

    V ČSOB jsme s vlastním řešením pro klienty ČSOB přišli již před třemi lety. Proto klienti ČSOB, s mobilními telefony s operačním systémem Android, už od roku 2016 využívají placení mobilní aplikací NaNákupy, se kterou je možné platit rychle a pohodlně bezkontaktně nejen u obchodníků, ale i na tuzemských a zahraničních e-shopech. NaNákupy má i další unikátní funkce usnadňující nakupování, jako možnost ukládání věrnostních karet či tvorbu nákupních seznamů. Nemohli jsme čekat na technologie velkých světových hráčů jako je Google Pay (dříve Android Pay) i Apple Pay, protože jejich uvedení na trh se u nás několikrát posouvalo.

    Ačkoli máme vlastní řešení, i v ČSOB placení pomocí aplikací Apple Pay, Google Pay a Garmin Pay pro své klienty připravujeme a rozhodně nabídneme. Jedná se o komplexní projekt vyžadující změnu technologií zpracování plateb, rozsáhlý vývoj a testování, aby vše bylo pro klienty maximálně bezpečné, spolehlivé a pohodlné. Spuštění těchto platebních aplikací by mělo pro klienty ČSOB proběhnout ve druhé polovině letošního roku. Naší prioritou také je, aby byly služby dostupné pro všechny platební karty ČSOB.