Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Od druhé poloviny ledna 2019 nebude možné do Internetového bankovnictví přistupovat z internetového prohlížeče Internet Explorer 10 a jeho nižších verzí

    17.12.2018

    Vážená klientko, vážený kliente,

    od druhé poloviny ledna 2019 nebude možné do Internetového bankovnictví přistupovat z internetového prohlížeče Internet Explorer 10 a starších verzí. Tento krok je důležitý k posílení bezpečnosti našeho elektronického bankovnictví.

    Doporučujeme proto zkontrolovat, zda máte aktuální verzi vašeho prohlížeče.

    Používání podporovaného internetového prohlížeče a systému se všemi dostupnými bezpečnostními aktualizacemi je jedním z nejjednodušších kroků, jak se bránit útokům na vaše zařízení. Další tipy pro bezpečnější používání elektronického bankovnictví naleznete na stránkách https://bezpecnost.csob.cz.

    Vaše ČSOB