Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Upozornění – obchodní místo Viagogo

    05.12.2018

    Vzhledem k současnému prověřování obchodního místa Viagogo Českou obchodní inspekcí, neumožňujeme nadále u tohoto obchodníka v zájmu ochrany našich klientů platby kartou.

    Pokud jste zde transakci již provedli, vyčkejte prosím na výsledek. Je možné, že vše proběhne bez komplikací. Pravost zakoupených vstupenek si prosím ověřte přímo u organizátora akce. Více vám sdělíme na Helpdesku platebních karet na čísle 495 800 111, případně se dočtete přímo na stránkách ČOI.