Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Opět jsme uspěli v soutěži TOP Odpovědná firma

    16.11.2018

    Z letošní ankety TOP Odpovědná firma si odnášíme 4 ocenění. V kategorii pro velké firmy, které odpovědně, systematicky, komplexně, strategicky a inovativně rozvíjejí své podnikání směrem k dlouhodobé udržitelnosti a angažují se ve všech hlavních oblastech CSR, jsme obdrželi stříbrný certifikát, stejně tak v kategorii Životní prostředí.

    Bronzovým certifikátem ocenila odborná porota náš projekt 55plus v kategorii Diverzita a také Zprávu o společenské odpovědnosti skupiny ČSOB za rok 2017.

    Stejně jako loni, jsme zaštítili kategorii Počin roku, ve které naši banku reprezentoval Petr Hutla a předal v ní rovnou dvě ocenění – společnosti O2 za systém na svolávání dobrovolníků poskytujících první pomoc a AGC Automotive Czech za zaměstnaneckou Help linku zaměřenou na komplexní dluhové poradenství.