Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Sázíme na odpovědné podnikání. Loni jsme na udržitelný rozvoj věnovali více než 43 milionů korun

    02.07.2018

    V našem podnikání klademe stále větší důraz na odpovědnost vůči společnosti. V roce 2017 jsme se zaměřili především na vzdělávání a osvětu v oblasti finanční gramotnosti a kyberbezpečnosti. Díky moderním technologiím šetříme přírodní zdroje a inovativním způsobem vyvíjíme bankovní produkty na míru hendikepovaným klientům. Na rozvoj filantropie a podporu společensky odpovědných aktivit jsme v uplynulém roce věnovali více než 43 milionů korun. Detailní přehled uvádíme ve výroční Zprávě o společenské odpovědnosti skupiny ČSOB, kde sdílíme i informace a zajímavosti z dceřiných společností.