Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Při platbách po Evropě už nebude možné zvolit formu poplatku

    11.01.2018

    Od 13. ledna 2018 bude ČSOB u převodů do členských států EU/EHP měnit klientem uvedený kód úhrady poplatků OUR nebo BEN na povinný kód úhrady poplatku SHA (poplatky banky plátce hradí plátce, ostatní poplatky hradí příjemce). Plníme tím směrnici Evropské unie (EU) 2015/2366, která se vztahuje na platby ve všech měnách.

    U plateb v rámci EHP s měnou mimo EHP může dojít k ponížení platby o poplatky korespondenčních bank. Platby v měně EHP a směřující zároveň do členské země EHP budou příjemci připsány v plné výši.