Přejít k obsahu

Zveřejnili jsme Zprávu o společenské odpovědnosti skupiny ČSOB za rok 2016

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
30.06.2017

Působíme po celé republice a jsme nedílnou součástí obcí a měst, kde se nacházejí naše pobočky a zároveň pobočky České pošty, ve kterých mají klienti přístup k našim službám a produktům. Nechceme být tedy jen dobrou bankou, ale také dobrým sousedem, a proto podporujeme veřejně prospěšné projekty napříč všemi kraji ve snaze o bohatší život nejen pro naše klienty, ale pro všechny sociální skupiny v daném místě.

Daří se nám to i díky programu ČSOB pomáhá regionům. O něm, o našich dalších společensky odpovědných aktivitách i službách a jiných zajímavost v bance a dceřiných společnostech v loňském roce si můžete přečíst ve výroční zprávě CSR. Neváhejte ji volně sdílet dál.

pdfZpráva skupiny ČSOB společnosti