Základní informace k návštěvě letištních salonků v síti LoungeKey

Služba LoungeKey vám umožňuje navštívit více než 1 400 letištních salonků po celém světě

Vstup do salonků LoungeKey umožňují tyto typy platebních karet:

  • debetní karta MC World Elite (Karta dobré vůle) a MC World Elite Premium
  • kreditní karta Premium MC World Elite a MC World Elite Private banking
  • MC Business Premium
  • MC Business Gold

Volné vstupy a poplatky

Ročně lze využít na kartu 4 bezplatné vstupy* (1 osoba = 1 vstup). Poplatek za další vstupy je 35 USD na osobu.

*U produktu MC Business Premium jsou poskytovány 2 volné vstupy zdarma

Jak postupovat při vstupu do salonku LoungeKey

Při vstupu do salonku stačí, když se obsluze prokážete svou kartou. Není nutná žádná registrace karty. Obsluha po vás bude chtít potvrdit návštěvu salonku vaším podpisem. V případě, že kartu máte registrovanou v aplikaci Lounge Key, nemusíte se prokazovat fyzickou kartou, stačí předložit QR kód z aplikace.

Je nutná pro vstup do salonku LoungeKey registrace na webu LoungeKey?

Není nutná žádná registrace, pro vstup stačí předložit pouze vaši platební kartu. Registrace na webu LoungeKey vám navíc umožní zjistit historii návštěv salonků nebo počet volných vstupů. Navíc pokud máte aplikaci Lounge Key a registrovanou kartu, můžete pro vstup využít QR kód z aplikace.

Kdy můžu kartu použít pro vstup do salonku

Od vydání karty trvá přibližně 7 dní, než je karta v systémech LoungeKey aktivní pro vstupy do salonků nebo registraci. V případě karet vydaných v expresním režimu může nastat situace, kdy máte kartu v ruce dřív, než je možné ji pro vstupy do salonku použít. Snažíme se tuto lhůtu ve spolupráci s LoungeKey zkrátit.

Jak zjistit, zda jsou na vašem letišti k využití salonky LoungeKey?

Salonky LoungeKey lze vyhledat po přihlášení na webu www.loungekey.com, pokud nemáte přihlašovací údaje nejprve se prosím registrujte. Stejně tak lze informace o dostupných saloncích najít po přihlášení i v aplikaci Lounge Key.

Pokyny k registraci:

Držitelé debetní karty MC World Elite (Karta dobré vůle) a MC World Elite Private banking použijí pro registraci na webu Lounge Key tento odkaz: www.loungekey.com/CSOBPBA

Klienti Premium s kreditní kartou MC World Elite a MC World Elite Premium použijí pro registraci na webu Lounge Key tento odkaz: www.loungekey.com/CSOBPremium

Firemní klienti s debetní kartou MC Business Premium použijí pro registraci na webu Lounge Key tento odkaz: www.loungekey.com/CSOBBusPrem a držitelé karet MC Business Gold pak www.loungekey.com/CSOBBusGold

Salonky lze vyhledávat na výše uvedených stránkách LoungeKey i bez registrace.

Salonky lze vyhledat po přihlášení také v aplikaci LoungeKey pro chytré telefony s iOS nebo Android.

Jak zjistím historii a počet volných vstupů?

Počet volných vstupů a historii vašich návštěv zjistíte po přihlášení na webu www.loungekey.com nebo v aplikaci Lounge Key.

Často kladené dotazy

Váš účet LoungeKey

Nebyl jsem vpuštěn do salonku, protože systém nerozpoznal moji kartu

Naše čtečky karet jsou nastaveny tak, aby rozpoznaly všechny karty partnerů zapojených do programu LoungeKey. Pokud Vám byl zamítnut vstup, protože Vaše karta nebyla rozpoznána, prosím kontaktujte banku.

Může někdo jiný použít mou platební kartu pro vstup do salonku?

Ne, pouze držitel karty, jehož jméno je uvedeno na platební kartě, může použít kartu pro vstup do salonku. Obsluha salonku kontroluje jméno držitele karty oproti palubní vstupence a průkazu totožnosti/pasu.

Nemám s sebou svou platební kartu, mohu vstoupit do salonku?

Bohužel, salonek nemá možnost ověřit, že máte nárok vstoupit do salonku bez použití platební karty v terminálu.

Ukradli mi mou platební kartu a čekám na novou. Mohu vstoupit do salonku?

Bohužel, salonek nemá možnost ověřit, že máte nárok vstoupit do salonku bez použití platební karty v terminálu.

Klientský servis

Byl mi naúčtován vstup do salonku, ale myslím si, že neměl být účtovaný. Co mám dělat?

Pro veškeré dotazy týkající se účtovaní poplatků kontaktujte banku.

Nebyl jsem spokojený s mou návštěvou salonku. Jak si mohu stěžovat?

Prosím kontaktujte svého bankéře a podejte stížnost. Vždy uvádějte jméno salonku, datum, čas a přesné znění stížnosti.

Zaměstnanec salonku mi neřekl, že budu platit poplatek za hosta. A poplatek mi byl naúčtován

Z povahy LoungeKey nemá salonek přístup k informacím, jakým způsobem jsou účtovány poplatky za vstup na Vaši kartu. Při vstupu do salonku si vždy zkontrolujte počet návštěvníků, který podepisujete na potvrzení o vstupu do salonku. Pro další informace kontaktujte banku.

V salonku

Mohu s sebou vzít dítě zdarma?

Mnoho salonků umožňují vstup dětí za výhodnějších podmínek. Na konkrétní podmínky se vždy podívejte na konkrétní salonek v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

Pokud mám pouze virtuální kartu (bez plastu), umožní mi vstup do salonků?

Ano, vaši virtuální kartu si musíte zaregistrovat v aplikaci Lounge Key, vstupovat do salonků pak budete pomocí QR kódu v aplikaci. QR kód je dostupný také pro fyzickou kartu, pokud ji máte v aplikaci Lounge Key registrovanou.

Mému doprovodu byl zamítnut vstup do salonku

Je plně v kompetenci salonku určit, kolik hostů si můžete s sebou do salonku vzít. Na konkrétní podmínky se vždy podívejte na konkrétní salonek v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

Jak dlouho můžu zůstat v salonku?

Každý salonek má vlastní omezení, jak dlouho můžete zůstat v salonku. U salonků, které mají časově omezený pobyt, může být možné po uplynutí této doby do salonku znovu vstup. Toto je plně v kompetenci salonku. Na konkrétní podmínky se vždy podívejte na konkrétní salonek v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

Já a můj doprovod máme oba platební kartu, která má LoungeKey jako benefit. Máme při vstupu do salonku předkládat kartu oba dva?

Ano, abyste zajistili, že Vám nebudou účtovány žádné zbytečné poplatky za návštěvu, například pokud máte každý stále ještě nevyčerpané volné vstupy.

Jaká jsou pravidla pro vstup doprovodu do salonku?

Do salonku s sebou můžete vzít doprovod. Většina salonků povoluje jakýkoliv počet hostů. Pokud salonek má omezení na počet hostů, jsou tyto podmínky v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci. Pro informaci o výši poplatku za doprovod kontaktujte banku nebo se podívejte do sazebníku. Pokud má Váš doprovod platební kartu, která je zařazena do LoungeKey, měl by ji také předložit, například pokud má stále nevyčerpané volné vstupy.

Pokud má můj let zpoždění nebo je zrušen, může mi obsluha salonku pomoci najít jiný let?

Bohužel ne. V tomto případě kontaktujte zákaznický servis Vašeho dopravce.

Jak najít salonek

Nemůžu najít salonek – jak se dozvím, kam mám jít?

Podívejte se do seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci, kde najdete informaci o umístění salonku.

Umožňuje mi LoungeKey využít službu fast track?

Ne, LoungeKey poskytuje pouze vstupy do salonků zařazených do programu LoungeKey. Detaily k jednotlivým salonkům najdete v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

Umožňuje mi LoungeKey prioritní nebo expresní nástup do letadla?

Ne, LoungeKey poskytuje pouze vstupy do salonků zařazených do programu LoungeKey. Detaily k jednotlivým salonkům najdete v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

Jak používat mobilní aplikaci pro chytré telefony?

Mohu využít mobilní aplikaci pro chytré telefony?

Pokud chcete využít mobilní aplikaci pro chytré telefony, je potřeba si zřídit uživatelský účet na webu LoungeKey prostřednictvím odkazu poskytnutým bankou. Pro zřízení je potřeba zadat údaje o platební kartě. Na jejich základě dojde k ověření, že je karta zařazena do programu LoungeKey a bude zařazena do správného programu podle počtu volných vstupů. Zároveň dojde k ověření platební karty u vydavatelské banky. Po zřízení uživatelského účtu si můžete stáhnout aplikaci LoungeKey z Google Play Store nebo Apple App Store. Po přihlášení prostřednictvím vytvořeného uživatelského jména a hesla můžete aplikaci začít využívat.